VARMT

Sitter på balkongen. 24 grader helt okej med värmen på dagtid men på nätterna blir det jobbigt. Men nu väntar en ny dag på kontoret på soltorget. Får ta med en flaska vatten så går det nog bra. Med andra ord det blir en helt vanlig lördag.
Längtar till september och 4 veckors semester, då drar vår kampanj igång. Vi kommer att ha aktiviteter varje dag, hoppas på lite bättre bevakning från media i år. Men det blir vad det blir.
Vi har i alla fall fått till bra aktiviteter vi kommer att återkomma med ett program under augusti. Det tillkommer fortfaranderande saker. Många tycker vi gör ett bra jobb och vill stödja detta.
Här är en bild från Mitt i City ifjol. Vilken känsla för en aktivist att få köra in limmon i ett köpcentra. Inte undra på att jag längtar till september.
En annan del av september kampanjen som jag ser fram emot är kvällen på Karlstads CCC och vår förenings 10 års jubileum. Där kryddan kommer att bli Jonas Hugossons föreläsning. Hoppas många kommer och lyssnar det kommer att vara öppet för allmänheten.
Jag möter ibland människor som inte är medlemmar i vår förening, är man drabbad och inte medlem tycker jag att det är riktigt dåligt. Man borde tänka mer på nästa generation. Alla män borde egentligen vara med, man vet aldrig när man står på tur. Var 7 man drabbas.
Så logga in på vår hemsida www.pcfvärmland.se och anmäl ditt intresse det kostar bara 200:-/år att delta i kampen mot prostatacancer
Då blir vår röst starkare, vi som är aktiva, när vi möter beslutsfattare och kräver GOD PROSTATACANCERVÅRD.

Kommentarer
Postat av: leif

hej HÅKAN håler me dj att neternna är en blåga , nu blir de svalare så man knn må bätre

Svar: Nu börjar det bli svalare här skönt
Prostatalös

2014-07-26 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0