BRA VECKA

Efter att det varit lite stiltje i livet, så hände det desto mer veckan som gått. Det började på tisdagen då det var första dagen på Persmesedagarna. Det är inte så stort nu som det var en gång i tiden men tack vare vädret så var det mycket folk i centrum. Jag gjorde mina vanliga timmar på kontoret fram till lunch, men när jag hade varit hem och fått mat i magen åkte jag ner igen. Tur var väl det, väl på plats kom Elin från Centrum Karlstad och frågade om de fick låna min cykel. Balansmannen ville ha den i en uppvisning, klart de fick låna den vilken PR.
Insamlingen i bössan gick också bra, fick säkert in 500:- bara på tisdagen. Jag får även en hel del beröm för vad jag gör. Det vore kul om fler tog tag i det, det är viktigt. MAN 45+ KOLLA DITT PSAVÄRDE.
Sen kom nästa höjdpunkt, skyltarna till min cykelkärra var klara. Fredagen gick åt till att montera dom, den blev jätte bra. Syns på långt håll.
Nu ska den bara finputsas lite sen ska den vara med mig på kontoret. Jag tog den till Färjestads upptakt vid Löfbergs Arena så den har ju jobbat lite redan.
Nästa bra grej var igår när vi var med på knallemarknaden i Kil. Där såldes det lotter för drygt 2000:- och övrigt för drygt 500:- + en ny medlem. BRA DAG. Många bra samtal och ett antal som lovade att gå och kolla sitt PSAVÄRDE. Hoppas verkligen att de gör det för prostatacancern har inga symtom medans det är en botbar sjukdom. Följ budskapet på Kärran "BLI MEDLEM"
TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA PROSTATACANCERN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0