NY BRA VECKA

Vilket liv man kan leva, det var mitt absolut bästa beslut att gå i pension. Jag har inga som helst problem att fylla dagarna med vettigt innehåll. Sen händer det så mycket positivt runt mig, kan bero på att jag ser möjligheter i stället för problem.
Det blir i regel någon form av motion på morgonen, antingen promenad eller cykeltur. Det är kul med cykelturer jag ser ju hur de tittar på kärran.
Sen blir det som oftast ett par timmar på kontoret. Igår blev det en TV kamera i fejan UR var och gjorde ett reportage om mångfalld. Han ville ställa frågor det fick han naturligtvis, som jag ser ut kan det ju inte undgå att synas ett blåttband i någon form.
Sen ringde det en tjej från netdoctor.se och ville göra ett reportage. Kul när media visar intresse det betyder så mycket.
Kärran och jag är ett team nu.
Mer roliga saker, vi hade ett mycket bra styrelse möte i onsdag. Äntligen lyckades vi fatta några bra beslut om svåra frågor som hängt med en längre tid.
Där fick jag även visa upp mössan som kom samma dag.
Den finns att köpa på vår hemsida i blå butiken. Kostar 90:- + frakt
Sen är det ju det gamla vanliga budskapet
PSAPROV RÄDDAR LIV
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0