SNART SEPTEMBER

Nu närmare det sig den månad som en aktivist ser fram emot. I år får vi hjälp av stora delar av ICA Värmland, de kommer att sälja pins i sina butiker. Det är en del jobb men det ger bra pengar till kampen mot prostatacancer. Så här ser mitt vardagsrumsbord ut, när 1000 pins i lådor väntar på leverans.
Men än är vi inte där, blir lite uppvärmning under helgen. Börjar med att vi är vid ICA MAXI i Kristinehamn i morgon med tält och lotteri.
Sen är det dags för Hälsomässa i Sunne på lördag. För att fylla helgen helt så finns tältet vid sommaro golfbana i Karlstad på söndag. De har en cancergolf då passar det ju bra att vi är där.
Jag hinner inte ha tråkigt som nybliven pensionär. Snarare känns det som att dagarna är för korta.
I måndags var det möte i SVF gruppen i landstinget. Det börjar likna något nu det kommer nog att bli väldigt bra det här. Det går att åstadkomma så mycket om verksamheterna pratar med varandra, och inte bara pissar in sina revir. Nu har vi nästa möte 5/10 men innan det ska jag redogöra för läget i Värmland på en region konferans i Stockholm den 17/9. Det blir mitt första besök på vårt kansli lite synd att det är mitt i kampanjmånaden men de får klara sig en dag utan aktivisten.
UPPMANA NU ALLA MÄN 45+ TA ETT PSAPROV DET RÄDDAR LIV.
HAR DU BLIVIT DRABBAD AV SVERIGES VANLIGASTE CANCER SÅ BLI MEDLEM I VÅRA FÖRENINGAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0