IDE´KONFERANS

I morgon är det dags att sätta sig på tåget och åka på en ide`konferans i Knivsta. Det här har jag sett fram emot, hoppas att alla vill fortsätta den offensiva framtoningen som vi har haft under Mustaschkampen. Det är klart att vi ska sitta med i alla möjliga grupper och påverka prostatacancer vården. Men vill vi nå snabbare till målet, en allmän screening och en prostatacancervård i världsklass, då tror jag att vi måstye synas bland vanligt folk på gator och torg. Här är en bild från vår första septemberkampanj 2013 i Karlstad. Ralf Edström har precis signerat vår fotboll, det är en väldigt nöjd kampanj general som känner att det mesta går om man bara vill.
Sen har det bara rullat på, nu har vi genomfört 3 st septemberkampanjer och nu i november var det ju Mustaschkampen. Väldigt roligt för en aktivist från Värmland att få något stort att jobba med.
Nu gäller det att vi inte sitter nöjda utan trampar på gasen, då kommer vi att få ännu fler företag som stödjer oss. Hoppas ide`konferansen blir lika bra som jag förväntar mig.
Att vi fått mycket uppmärksamhet avspeglas på vår facebook sida, där har vi snart 11 000 som gillar sidan. 
Utvecklingen går åt rätt håll på alla plan, så nu är det upp till oss män att engagera oss. Gör vi det så kommer problemet prostatacancer, förhoppningsvis kunna blir en kronisk sjukdom som man lever med men inte dör av.
GÅ MED I VÅRA FÖRENINGAR OCH HJÄLP TILL. DU BEHÖVS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0