ARVIKA

Idag har vi varit och kampanjat i Arvika, vi var i Palmviken där är det både en ICA och Konsumbutik i samma byggnad. Vi fick en fin plats mellan båda butikerna
Den här Grumspöjken vill inte vara på bild men det är en bra pöjk i alla fall. Han är duktig på att tjöta med fölk.
Som tur var för husfriden så kom även Arnold från Gunnarskog.
Dagen började väldigt bra inom en timme hade vi värvat 2 nya medlemmar. Som vanligt gör det ett ganska stort intryck och väldigt många ögonpar ser oss. En del bra samtal blev det ju också, så några fler går säkert och testar sig.
Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv just nu. Går mest omkring och njuter av all ledig tid. Det blir ju en del timmar på mitt kontor på Soltorget i Karlstad, för övrigt njuter jag mest av livet. Det var ett så fantastiskt rätt beslut att sluta arbeta och kunna ägna sig åt det man brinner för på heltid.
Hoppas att mitt sätt att synas med budskapet i vardagen gör att fler testar sig. PSA prov räddar liv står det på en del av mina kläder och det är faktiskt sant. Uppmana alla män 45+ ha koll på psavärdet godtag inte svaret "det var bra" begär ett siffervärde det är viktigt.
Sen vore det kul om fler förstod nytta av att bli medlem i en förening, det går bra att registrera sig på 
prostatacancerforbundet.se eller i Värmland pcfvärmland.se.
Sköt om er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0