DATAKURS

Nu har jag varit 2 dagar i Stockholm. Har deltagit i en kurs så att jag ska kunna hantera vår nya hemsida. Känns som det har varit en lärorik dag det är ju inte speciellt svårt när man inte behöver skriva kod för att det ska fungera. Jag har i uppdrag att föra över kunskapen till 2 st när jag kommer hem det kan bli den stora utmaningen.( skämt)
Jag åkte upp till Knivsta igår och sov över hos Calle för att slippa stressa på morgonen, och så litar man ju inte riktigt på SJ. Det blev väldigt mycket prat om Prostatacancer, men det är väl inte så konstigt när 2 eldsjälar möts.
I det här ärendet är vi helt överens. PSAPROV RÄDDAR LIV det är en sanning som socialstyrelsen och en del motsträviga läkare måste ändra uppfattning om. Fler och fler ansluter sig till linjen att införa en organiserad psaprovtagning och inte som idag att det inte är något ordning alls.
Nu sitter jag på en pizzeria på centralen och väntar på tåget hem. Ska bli gött att komma hem till Anton och den stad jag tycker allra bäst om KARLSTAD. 
Det är väl okej i Stockholm också men här skulle jag inte vilja bo. Det är så mycket stress och det är inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0