NYA UTMANINGAR

Under förra helgen växte ett beslut fram. Jag orkar inte med jobbet på Eurocash vid norska gränsen längre, så i tisdags sa jag upp mig. Efter den här veckans jobbdagar känns det att beslutet var helt rätt.
Nu finns det en ny framtid framför mig. Vill ju jobba med prostatacancer frågor och då allra helst som en aktiv länk mellan föreningarna och vårt kansli i Stockholm. Vet att vissa i toppen också har de tankarna så jag skickade en jobb ansökan med lönekrav till styrelsens medlemmar. Nu finns ju inte jobbet än men det här kanske kan skynda på, jag tror inte att de hittar någon billigare. Men det här gör jag inte för pengar utan för att jag vill, men en liten slant behöver jag för att klara vardagen.
När jag nu slutar jobbet så behöver jag inte den här kompisen, så limmon är till salu. Det är en Nissan Micra 2007 har bara körts 4700 mil. Vi har haft mycket glädje av den i våra september kampanjer, den väcker uppmärksamhet. På bilden använder vi den till en tävling, gissa antal balonger, i Mitt i City 2014.
Nu har jag bara 15 arbetsdagar kvar 11/6 är sista dagen. Sen blir det fullt fokus på KAMPEN MOT PROSTATACANCER och att få män att ha koll på sitt PSAVÄRDE. OBS jag skrev psavärde för man ska aldrig gå från doktorn med svaret "det var bra"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0