ÅTERHÄMTNING

Nu är vi inne i oktober det är tjejernas månad, men viss verksamhet pågår ju ändå. Vi förbereder ju mustaschkampen en central aktivitet som vi naturligtvis hänger på. Vi kommer att vara i Duvanhuset i Karlstad centrum fre, lördag alla helger i november. Vi är även på nöjesfabriken den 7/11 då är det en mässan "maskulint liv". Förra veckan onsdag - fredag var det urologidagarna här i Karlstad. Där lyckades jag ta mig in och fick lyssna på en hel del intressanta föreläsningar. Kunskap är bra.
Torsdag kväll var det tjejkväll i centrum, då gjorde jag ett inhopp i Brothers butik i Karlstad. De kommer ju att delta i mustaschkampen så jag ville visa upp vad föreningen kan bidra med.
Vi har fått till en ganska bra aktivitet, ute på gator och torg. Snart är det även dags för OLW kampanjen rädda nötterna.Men det här med medlemsvård hinns inte med från min sida. Då känns det extra bra att de medlemmar som var kritiska till detta tog tag i problemet. Nu väntar en föreläsning av Ralf Peeker den 18/11, bra jobbat.
Medlems antalet ökar hela tiden så snart dyker det nog upp fler som vill hjälpa till. Det behövs särskilt runt om i Värmland. Kampen mot prostatacancer fortsätter i oförminskad styrka, vi måste tänka på våra barn och barnbarn. UPPMANA ALLA MÄN 45+ HA KOLL PÅ DITT PSAVÄRDE DET RÄDDAR LIV.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0