SEPTEMBER 2015

Nu var kampanjen igång, den blev lite stympad på grund av regn. Det bara vräkte ner på förmiddagen så vi bestöt att ställa in. Tältet blir så blött, nu blev det ju inte som de hade förutspått dagsregn. Så jag drog ner på stan med cykeln och kärran. 
Det fungerar helt ok. Jag är jätte nöjd med mitt ekipage, fick nog sålt för ca 600:- på några timmar och många ögonpar ser mig. Det blir ju inte jobbigt när man kan ha det så här, det tar 5-10 minuter att plocka upp och lika lång tid att packa ner. Det jag är mest nöjd med är att jag sålde 2 st vintermössor, det kanske kan bli årets julklapp.
För övrigt börjar det att bli en hel del arbete med prostatacancer frågorna. Har tackat ja till att delta i en samtalsgrupp på strålenheten i Karlstad. Det känns som en självklarhet kan man förmedla hopp till någon som är drabbad så gör man det.
Hoppas att vi kan få ut tältet och vårt lotteri i morgon. Det här kommer att bli den kampanj som drar in mest pengar så här långt. Det står redan klart i och med att vår Grums pöjk Kennet ordnade med att 17 ICA butiker i Värmland säljer våra Blå Band pins. Vi har levererat 1300st till ett värde av 52 000:- vilken fantastisk början på kampanjmånaden. Så nu har även ni som inte är i Karlstads centrum möjlighet att köpa Pins på ICA butiker runt om i Värmland. Alla är ju inte med men fråga så kanske de vill ta hem eller vara med nästa år.
Pengarna är ju bra men huvudsyftet är att få männen att ta sitt PSAPROV.
Vi har smygstartat med kampanjen MAN 45+, den är så bra. Väldigt lätt att jobba med, det gjorde ni bra på Kansliet.
TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA PROSTATACANCERN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0