SEPTEMBER SNART SLUT

Så var ännu en september kampanj slut. Den var väl ganska framgångsrik trots regn och rusk. Ser man till det ekonomiska utfallet så är det säkert rekord. Mycket tack vare ICA Värmland som grums pöjken fixade. Nästa år får vi hitta ett annat upplägg, vi måste bli fler som är delaktiga. Tanken är att vi ska finnas mer inuti butiker med eventväskorna, då kommer man ifrån väder beroendet. Nu hade vi väl tur trots allt med de stora eventen, det var ju bara invigningen som regnade bort. Old Man Band och bilkortegen, samt avslutningen på stora torget fick ju sol.
Nu fortsätter det med andra saker, idag och i morgon förser jag 12 hotell med insamlingsbössor. De vill ha dem angående att det arrangeras Urologidagarna på Karlstads CCC. Jag fick det uppdraget när jag försökte få komma in och lyssna på föredragen. Om jag fixade det så skulle jag få gratis inträde på urologidagarna, så det är bara att jobba på. Alltid lär man sig något, bland annat är det om SVF. Det kan ju vara intressant jag sitter ju med i den planeringsgruppen här i Värmland. Sen är det även ett möte med strålenheten inför den samtalsgrupp jag ska vara med i. Så inte är det svårt att fylla dagarna.
Sen är det ju fantastiskt kul att följa förbundets Mustasch kampanj. Det syns ju titt som tätt i media nu, allt från rapport till morgonsoffan och fotbollsmatcher. Den känns roligt att vara en liten del i arbetet att synliggöra problemet prostatacancer.
Det får bli allt för idag. Uppmana nu alla män 45+ kolla ditt psavärde, det räddar liv. På sikt kanske vi inte behöver tända så många marschaller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0