VECKA 1

Nu var första veckan av septemberkampanjen avklarad. Allt flyter på men tyvärr hade vi inte vädrets makter med oss på invigningsdagen. På den här bilden ser ju allt bra ut men sen öppnade sig himmlens alla portar.
Nu ser veckan som kommer ut att bli bättre. Lite kallare men uppehåll det är så viktigt när vi är ute. Kläder kan man ju ta på sig, men regn är inget man kan skydda sig emot.
Nu hoppas vi på många bra samtal och god försäljning av både lotter och övriga sortimentet.
Vi får en hel del beröm av proffessionen för vårt arbete, i veckan som gick hade vi besök av både urolog och onkolog. Det är bra med goda relationer.
Det enda som är lite trist är att det finns en del intern kritik för beslut som vi fattar i styrelsen. Men så länge det är kritiker som sitter hemma i soffan och gnäller så tycker inte jag att man behöver bry sig.
Det arbete vi gör på gator och torg, när vi uppmanar män att ha koll på sitt psavärde är långt mycket viktigare.
Det räddar ju liv, och är de inte nöjda med vårt arbete får de väl skaffa majoritet för en ny styrelse. Nu fick jag skriva av mig om något som har irriterat mig.
I går tog vi ledigt vi behövde få torka tälten, och så fick jag lära känna mitt första barnbarn som kom till världen 2/9.
Så gör nu som jag bli medlem och hjälp till med det du kan, det är ju barn och barnbarn vi jobbar för.
Ställ upp i KAMPEN MOT PROSTATACANCER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0