inför julen

Det går inte att undvika att tänka på för ett år sedan. Då var min remiss någonstans mellan min vårdcentral och urologen.
Jag hade inte förstått vad jag hade drabbats av, tog det inte på allvar. Då firade jag julen i Stockholm med mina underbara ungar och ägnade inte det en tanke. Nu ett år senare har jag ett ärr från naveln hela vägen ner. Tur att det finns annars skulle man kunna tro att det varit en mardröm. För jag är lika frisk nu som då.
Hoppas jag kan uppmuntra fler att söka i tid för det är vad det handlar om.
Om någon läser det här och väntar på operation så vet ni att det går att bli frisk. Man måste kämpa men det går viljan betyder mycket när det gäller cancer.
Önskar er alla prostatagubbar en riktigt god jul.
Själv är jag ju prostatalös
Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0