länk

Hej på er alla gubbar
Jag har inte skrivit på ett tag. Jobbar mycket just nu men följer debatten på nätet varje dag.
Är fortsatt frisk och kry och lika målmedveten om att det behövs en allmän screening av oss gubbar.
Varför är ni så tysta kom ut ur garderoben och debattera och påverka er omgivning. Vi är jätte många som lever med att ha fått prostatacancer. Jag vet att jag är lyckligt lottad som kom ur det här utan biverkningar men jag är inte ensam. HJÄLP fler genom att prata om det och uppmana till ett psaprov det är viktigt.
Hoppas mycket på undersökningen i Göteborg som visar på en halvering av dödligheten.
Intressant läsning finns här www.prostatacancer.nu/nyheter
SÖK I TID GUBBAR
Håkan

Kommentarer
Postat av: Calle

Mycket bra blog. Starkt av dig och bra att du delar med dig.

2011-12-19 @ 02:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0