Nu känns det ännu bättre

Så kom äntligen det efter längtade samtalet från Eva. Psa mindre än 0,05 omätbart vilken lättnad. Har nog inte tagit det till mig riktigt än. Tror att det kommer en del tårar när jag kommer hem i kväll.
Men vad gör väl det, är ju glädjetårar.
Då är nästa koll om 6 mån så nu kan jag njuta av sommaren, och livet. Det är väl så här det ska vara är ju inte friskförklarad förrän om 10år eller nu är det ju bara 9 år kvar.
Tänk vad tiden går fort på lördag den 28 är det exakt ett år sedan jag blev opererad. Jag är så tacksam(det finns inte ord) för det jobb den  skicklige hantverkare gjorde med min kropp. Tack så hemskt mycket Jan-Olof för att du är så duktig.
Ta hand om er alla där ute och glöm inte att kolla ert psaprov.
Håkan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0