BÖSSA NR 9

Nu har jag fått resultatet av bössa nr 9 det blev 1173:- så nu är det totalt 11630:- Det får man väl vara nöjd med.
Mest nöjd är jag att jag fick in ytterligare en insändare i dagens Metro och även en i Värmlands folkblad.
Gött när media visar intresse. Har även pratat med ansvarig för vår egen tidning Prostatanytt idag och vad jag gör kommer att nämnas i nästa nummer. Det kan kanske inspirera någon mer att göra något liknande. Det är jätte viktigt att vi syns och hörs om vi ska få någon ordning på det här problemet.
Så kom igen Gubbar kom ut ur garderoberna och börja sprida budskapet, det är viktigt att hålla koll på prostatan.
Det är ju så enkelt ett psa prov och en finger i rumpan ( sen får experter och kritiker säga vad dom vill )
JAG VET JAG HAR JU GJORT RESAN.
Ha det bra där ute och ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0