BRA DAG

Bra dag, fast det är ju nästan alla lediga dagar, då får jag ägna mig åt det jag brinner för. Intervjun i KH AKTUELLT( Gratis tidning till ca 100 000 hushåll) kändes väldigt bra. Hoppas att någon som läser det kommer ut ur garderoben och hjälper mig att sprida budskapet. SÖK I TID GUBBAR. Det skulle kännas så bra om vi blir fler.
Sen på eftermiddagen var det ett band som spelade till förmån för barncancerfonden. Jag känner han som sjunger i bandet och det är inte omöjligt att de kan spela till för mån för oss också, vilka killar(HJÄLTAR)
Nu är det 3 arbetsdagar sen kan jag samla in lte pengar igen till helgen, längtar redan.
Ta hand om er där ute och har ni tid över så behövs ni i kampen mot SVERIGES VANLIGASTE CANCER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0