HÖSTMODE

Hej på er. I går kväll fick jag min höstjacka tillbaka från tryckeriet. Nu kan ingen undgå att se vad jag kämpar för.
Tack Lennart. Det börjar röra på sig i debatten om psa testning det tycker jag är bra. Ser fram emot september månad. Hoppas det kommer att pratas om Sveriges vanligaste cancer vid varje köksbord och i lunchrum.
Det måste forskas mycket mer framför allt om, hur upptäcka vilka cancrar som dödar och vilka man kan leva med. Sen måste vården bli bättre på att ta om hand de som det går snett för efter operation.
Kalle hörde av sig igår(har skrivit ett inlägg om hans historia) Det går inget vidare för honom. Hur kan det bli så, han fick alla biverkningar och jag fick inga. Beror det bara på vem som höll i kniven???
Jag vet inte, men att jag drog en sådan vinstlott gör att jag har mycket att betala tillbaka. Därför fortsätter jag att samla in pengar till forskning.
Som det är nu har vi en massa svåra val. Hoppas det blir bättre i framtiden.
Vill ni veta ta ett psa. Vill du INTE veta låt bli.
Ni som följer min blogg vet att det kan gå som för Kalle, men det kan även gå som för mig. Sen finns allt emellan.
Ta vara på dagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0