GOD JUL

Nu vill jag önska er som läser här en riktigt god jul. Fast för egen del är det ingen dag jag ser framemot. Det var kul som barn men för oss som valt att leva ensamma, när skilsmässor slår sönder familer, blir det ofta en väldigt ensam dag. Men de andra 364 dagarna uppväger ensamheten på julafton.
Därför åker jag tåget till Stockholm och bor på hotell detta dygnet. I morgon åker jag till Storvreta och hälsar på Rune och Monica det ser jag framemot. Rune har jag bara träffat en gång men det sa klick direkt, vi tänker så lika.
Monica träffar jag för första gången. Spännande, tycker om att möta nya människor.
 
HA NU EN RIKTIGT GOD JUL
Och ta vara på varandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0