SNART JUL

Julen närmar sig och jag är ledig i 6 dagar, Har sedan i går varit mest i sängen ont i halsen och feber. Nu gäller det att bli frisk, ungarna firar jul med mamma så jag åker och hälsar på Rune i Storvreta på juldagen, Julafton tillbringar jag på tåg och så tänkte jag visa upp mig på Stockholms gator.
Igår kom det ett diplom från PCF med ett personligt tack för att jag har samlat in 20 000:- till fonden mot prostatacancer. Jag blev väldigt rörd och glad. Hoppas alla timmar som jag har visat mig ute med bössan och budskapen på kläderna har räddat någon
Snart kommer det ett nytt år och nya utmaningar, tiden rullar på i en rasande fart.
Glöm inte att göra något för andra det ger ett rikare liv

Kommentarer
Postat av: Christina

Önskar dig en fin julhelg!

Svar: Detsamma till dej. Min höjdpunkt blir att åka till Stockholm o Hälsa på Rune o Monica på juldagen
Håkan Florin

2012-12-22 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0