3 Föreläsningar på en helg

Länken till abbott.se var jätte bra väldigt mycket bra information för mig som är opererad och säkert för alla nya som drabbas. Och  även anhöriga.
I morgon är det 11mån sen jag fick beskedet att jag hade cancer tiden går så fort. Läste mitt eget inlägg min sjukdomshistoria för att minnas datumet. När jag läser vad jag skrivit så rinner tårarna i floder så visst är det ett jätte trauma att få cancer besked. Men den här bloggen och allt googlande och pratande med vänner och arbetskamrater hjälper mig att bearbeta. Det jag tycker är konstigt att inte fler är ute i sociala media och debatterar. Det var ett inlägg i cancerfondens facebook om att det är bra att ha någon att utbyta erfarenheter med. 32 kommentarer varav 2 män och jag var en.
Hoppas inte alla gubbar sitter hemma och lider i tysthet det måste i så fall vara jättejobbigt.
Är det någon som vill ha kontakt så tveka inte. Det är bra för mig också att få dela med mig av mina erfarenheter. finns på facebook. Håkan Florin och mejl [email protected]
Kan jag hjälpa någon så är jag bara glad
Ha en fin kväll
Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0