funderingar

Sitter på tåget på väg hem från jobbet. Gör som vanligt googlar på prostatacancer och kommenterar och läser allt som verkar intressant.  Har funnit en för mig ny facebook grupp det är iaf över 200 medlemmar det borde kunna leda till en intressant debatt. Fast det verkar som det är ett svårt ämne att prata om.
Men det är kul att jag får så många besök på bloggen, hoppas att det väcker hopp hos någon, det kan ju faktiskt gå riktigt bra. Tyvärr lyckas det ju inte för alla. Jag ska träffa den med broder vars historia jag skrev om i bloggen på lördag. Hoppas han tycker det är bra att få prata om det, vi har ju haft samma resa fast med olika resultat.
Ha en god natt nu är jag snart hemma i Karlstad.
Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0