Nya fall hela tiden

Nu har en till i min närhet troligtvis drabbats. Hoppas han kom i tid.
Det så vanligt, han hade heller inga besvär. Rutinkontroll fast på egen begäran kanske är rätt väg att gå.
Men alla måste informeras om att prostatacancer sällan ger symptom när den är botbar. Sen måste man göra ett val. Det är inget lätt val, har man otur blir det som jag skrev i förra inlägget. Har man tur blir det som i inlägget Min sjukdomshistoria.
Det är lite Rysk roulette.
Finns lite länkar och grupper på min facebook( är lättare att lägga til dem där) välkommen som min vän.
Hoppas alla får information om prostatacancer och  chansen att göra ett eget val.
Ha en bra dag
Håkan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0