Sveriges radio

Har delat en länk på min facebook sida. Där finns det en hel del kommentarer som är läsvärda. Alla har inte samma uppfattning som jag. Det respekterar jag. Det är ett val man måste göra och det är inte lätt. Vem vill veta att man har cancer.
Men om man har cancer så tycker jag att det är bättre att få veta i tid så det går att bota. Än att få veta att det bara finns livsuppehållande behandling.
Eftersom jag bara kan referera till mina egna erfareheter. Så måste jag rekommendera alla att testa sig.
Jag vet i dagsläget 2st som lyssnat på mig och det var ingen förhöjning av psaprovet. Det är ju jättebra, tyckte de också.
Så mitt motto kvarstår
SÖK I TID GUBBAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0