FÖRBÖN

Det händer mycket när man samlar in pengar. Idag kom det fram 2 unga män 30 resp 25 år en från nigeria och en från italien. De ville väl kristna mig, vi hade en lång diskussion på engelska det uppskattade jag, men vi hade lite olika syn på livet och andra saker.  Men visst fick de be en bön för mig och mitt insamlingsarbete det kan ju inte skada.
För övrigt ägnade jag förmiddagen åt att mejla samtliga riksdagspartier, för att få veta deras inställning till pappografi. Jag tog till jämställdhets frågan, inte för att jag vill ställa cancerformer mot varandra(allt är lika viktigt).
Men visst är det väl konstigt att den vanligaste cancern inte har någon allmän kontroll. Ska bli intressant att se vad de svarar, fast jag tror jag vet svaret, vi avvaktar socialstyrelsens nya riktinjer som kommer 2013. Ingen högodsare.
Undrar hur många som hinner komma försent innan dess.( kan man säga så, hinner komma försent ) Skit samma det tar för lång tid. Politiker är ett konstigt släkte, de har oerhört svårt att ha en åsikt utan att kunna luta sig mot en utredning som de kan skylla på om något blir fel.
Ha det gött där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0