KAMP MOT PROSTATACANCER

Budskapet jag bär på ryggen bar frukt igår. En kille såg det när jag gjorde ett toabesök på tåget. Vi fick mycket att prata om, han var värre drabbad än jag. Kändes fint att lyssna till hans story. Det var en riktig kämpe,trots alla odds emot så hade han fått erectionen att fungera. Undrar vad medpassagerarna tänkte när 2 herrar sitter och diskuterar sexuella fantasier, erection mm. Det är nog inte så vanligt. Hoppas han orkar dela med sig av sin story t.ex på prostatacancer.nu.
Den här sjukdommen har så många ansikten. Den här berättelsen har jag inte hört förrut. Det hjälper andra att få läsa och förhoppningsvis att berätta sina historier. Vi måste skapa en debatt för att få någon ordning på detta problem som vi gubbar har.
Har blivit dåligt med penga insamling på sista tiden men jag måste ju jobba också.
Tar nya tag på tisdag. Men intervjun på P4 radio värmland gav bra respons, ligger fortfarande högt när man googlar på prostatacancer. Tyvärr sa jag koll från 60år när min bestämda uppfattning är att från 50år bör man hålla koll på prostatavärdet
Ta hand om er därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0