RADIO

Bra dag fick mejl från Torsten på morgonradion, han undrade om jag kunde komma till studion på måndag.
Klart att jag kunde tåget till Charlottenberg och jobb går ju inte förrän kl 9.00. Så vi gjorde upp om att jag skulle vara där kl 7.00.
Det känns fantastiskt bra, då får jag chansen att tacka alla generösa givare. Och förhoppningsvis en uppmaning till alla gubbar över 50år att ta ett PSA-prov. Hoppas det blir direktsändning då ska jag vara extra taggad.
Det kom in nårga hundra idag också folk är helt otroliga.
Det här har varit den bästa semester jag någonsin haft, har gjort något meningsfullt varje dag. Om ni förstog vad bra det känns skulle vi vara fler ute med bössor och budskap.
Nu blir det lite tungt att åka till jobbet på måndag men på torsdag är jag ledig då kör vi igen.
Ha det gött

Kommentarer
Postat av: P-O J Prostatakompis

Har med beundran tagit del av dina aktiviteter och din energi.
Önskar och hoppas att vi snart har ett bättre test så vi slipper dessa skeptiker inom sjukvården som anser psatester överflödiga. Ditt arbete påskyndar processen.

Svar: Tack för kommentaren. För att skynda på utvecklingen mot en pappaografi. Så måste vi synas och höras. Ser fram emot morgonradion P4 i morgon. Då når jag en stor del av Värmland. Hoppas det inspirerar fler att komma ut på gator och torg.
Håkan Florin

2012-07-14 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0