RESULTAT BÖSSA NR 8

Resultatet av bössa nr 8 blev 1099:- så totalt är det uppe i fantastiska 10457:-. Tack alla givare. Tack media ni som velat uppmärksamma detta. Jag har mer ideer i huvudet om hur vi ska få uppmärksamhet på problemet med sveriges vanligaste cancer. Men vi behöver bli fler, framför allt bli fler i våra föreningar tillsammans blir vi starka.
Förstår om inte alla orkar och har möjlighet att göra som jag. Men alla kan bidra med något starta en diskussion i ett lunch rum, eller när man träffar vänner. Det betyder så mycket för nästa generation. Gör vad ni kan och orkar.
Nu måste jag jobba i 6 dagar sen tar vi en sväng med bössa nr 9 var lite lat idag blev bara 94:- men en deckare och lite vila tyckte jag att jag förtjänade.
Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0