Resultat efter bössa nr 6

Det går framåt totalt efter 6 st bössor är summan 7998:- Närmar mig målet 10 000:- har väl 4-500 i bössa nr 7.
Fast det riktiga målet är en fungerande pappografi så att alla skulle få chansen till vård för sin cancer och inte att det är som nu, du måste själv be om provet och ha tur att träffa en läkare som fattar vad viktigt det är. Och är  påläst i ämnet prostatacancer. Man har väldigt sällan symtom medans det är botbart.
Jag jobbar hårt med media men det är väldigt svårt att få till en debatt i ämnet. Har tagit till en ny vinkling, fast det är lite känsligt, jag vill ju inte ställa 2 cancerformer mot varandra all cancer är lika hemsk
Men kunde inte låta bli, det pratas ju om ett jämlikt samhälle på alla plan, men i den här frågan så är det inte jämlikt. Får se om det får igång debatten den behövs. Tills dess får ni be om ert PSA prov själva, gör det i tid bara.
Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Jim

Jätte kul att det går framåt för dig.
Har läst artikeln i Värmlands folkblad, jätte kul att du får den responsen du får.

Svar: Ja värmlands folkblad har varit bra. Men övriga media är tröga nu är jag inne på andra rundan med mejl till olika tidningar,radio o tv
Håkan Florin

2012-07-06 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0