5198:- till forskning

Nu har jag fått resultaten frå bössa 3 och 4 nu är det totalt 5198:-. Jag har några hundra i bössa nr 5 så 6000:- bör jag nå nu i helgen. Men det bästa som har hänt mig idag är att en av mina bästa vänner som äntligen har psa testat sig, hade 0,59 det gör mig riktigt glad. Vill man veta så ta ett psa det är kloka ord, antingen är man frisk som min kompis eller har man tur som jag att komma i tid för botande behandling. Skulle man komma försent så finns det ju behandlingar att sätta in då också, dock ej botande som läget är nu. Därför är dessa forskningspengar så viktiga. Jag kör på jag får så mycket postiv feedback, nu är jag ledig 3 helger och sedan är det 2 semesterveckor. Så vem vet, kanske når jag 10 000:- redan då.
Ha det bra där ute det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0