Bössa nr 5

Nu har jag lämnat in bössa nr 5 är väl någonstans mellan 6500-7000. Ganska bra lite trögare idag men budskapet läser de. Det är faktiskt det viktigaste pengarna är en sorts biverkan. Om ni förstår vad jag menar. Får jag en gubbe att gå och testa sig och upptäcker cancern i tid så är det GULD värt. Styrelsen i Pro liv wermlandia är nöjda med mitt jobb, känns bra. Vore bara så Gött om vi kunde vara fler som tog tag i en bössa. Nu måste jag jobba i 3 dagar innan jag kommer ut på stan igen. Det känns så väldigt bra när man kommer hem efter en sådan här dag, att ha gjort något för andra( prova gärna) Och glöm inte vill du veta ta ett PSA.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0