Midsommarafton

Nu är det ännu en ledig helg framför mig. Det blir nog inte så mycket folk ute på stan förrän på eftermiddagen i morgon, men då glider jag ut med bössan igen. En kompis till mig har ordnat en fiskar väst med stort tryck på ryggen. Det är det blå bandet i mitten och texten runt är "kamp mot prostatacancer" så nu är jag som en levande reklampelare. Och så kepsen min där det står "prostatalös". Får jag lite tid på mig så ska alla som rör sig i Karlstads centrum veta att prostatacancer är den vanligaste cancerformen, och ändå har vi ingen allmän kontroll.
Har inte fått resultatet från bössa nr 5 än men redovisar det så fort det kommer. Nu gäller det att fylla bössa nr 6.
Jag har ju skrivit insändare med rubriken " kom ut ur garderoberna gubbar" och jag menar det. Jag är i alla fall ute, och ni ska veta att det ger så mycket tillbaka att hjälpa andra. Så är det någon som känner för att hjälpa till så hör av er. Ni behövs.
Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0