Nära årsdagen

Jag har inte skrivit i bloggen på några veckor men nu närmar jag mig årsdagen när läkaren sa DU HAR CANCER.
Det väcker många tankar det är inte varje dag någon öppnar pärleporten och ge en olika aternativ till att stänga den igen.
Så här långt mår jag oförskämt bra och jobbar på som vanligt. Googlar mycket och följer allt om prostatacancer det är en massa spekulationer om för och nackdelar med olika livsmedel. Det är väl som vanligt ena dagen är kaffe nyttigt nästa är det skadligt.
Om man oroar sig för prostatacancer finns det bara ett gott råd "TA ETT PSAPROV". Det är det bästa som finns idag. Sen hoppas man ju att forskningen går frammåt så att nästa generation får lättare val än vi fått.
Men jag ska inte klaga jag drog ju en vinstlott.
Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0