dåld biverkan

Det här är roligt på riktigt, att få hjälpa andra. Bössa nr 2 börjar så smått fyllas undrar var det landar. Skulle tro att det blir runt 2000:- Helt fantastiskt. Skrev insändare till båda tidningarna i Karlstad där jag tackade för alla generösa Karlstad bor jag mött.
Den dålda biverkan som jag skrev i rubriken är att jag är så lätt rörd. Det kom fram en grabb(ungefär samma ålder som min pojk) och stoppade ner en hel del slantar i bössan och så sa han några fina ord om vilket bra jobb jag gjorde. Då började tårarna bara rinna sådant klarar jag inte, så när nästa dam kom fram och ville lämna ett bidrag satt jag med solglasögon på och kunde knappt säga tack. Alldeles våt om kinderna då packade jag ihop och gick hem. Var nöjd ändå hade fått in nästan 300:- på en timme(helt otroligt)
Tänk om vi kunde bli fler som kom ut ur garderoberna och ville hjälpa till(hoppas det kommer)
Tack för idag nya tag imorgon
Nu kommer snart john blund till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0