Högsta vinsten

Har fortsatt insamlingen idag snart halvvägs till första delmålet(1000:-) på 2 dagar fin start.
Stort jippo på torget i Karlstad Postkodlotteriet hade en dragning i grannyran. Mycket folk ger ju en del till oss också. Trots folk som vinner miljoner så stog jag där med en insamlingsbössa och kände att det var jag som vunnit högsta vinsten. Jag är ju frisk(än så länge).
Pengarna som kommer in är ju viktigt, men det viktigaste är alla som ser budskapet( vi ska besegra prostatacancer) Det kommer förhoppningsvis få fler att hålla koll på sin prostata.
Fortsätter förhoppningsvis insamlingen i morgon om jag får vara inomhus någonstans för det ska bli regn.
Det löser sig nog.
Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0