Insamling till forskning

I morgon får jag äntligen träffa ordföranden i prostataföreningen i värmland. Ska försöka få till en kampanj som syftar till att informera om sveriges vanligaste cancerform. Och förhoppningsvis rädda livet på några gubbar.
Dessutom borde det ge några kronor till forskning det är det stora målet.
Allt detta har ett mål att våra söner inte ska behöva ta alla svåra val som vi får göra idag.
Eftersom jag hade turen att få rätt kirurg och bli upptäckt i tid så försöker jag nu ge lite tillbaka. Eftersom jag inte har en massa pengar att skänka så ger jag min tid. Jag har ju en massa erfarenhet att dela med mig av.
Kan man rädda en så är det värt det.
Ha en bra dag och ta vara på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0