Målet höjt

Det är fantastiskt roligt att göra något för andra. Insamlingsmålet är nu höjt till 10000:- det första flög iväg idag.
Folk är väldigt generösa. Men 10000:- når jag inte den här semesterveckan men det kommer fler lediga dagar.
Ska bli spännande att se hur mycket det blir när kassören går till banken med bössan. Vägde 1,2kg idag men del är väldigt mycket 20 lappar.
Lokaltidningen(Värmlands Folkblad) kom och gjorde ett reportage idag. Väldigt bra att media engagerar sig. Känner mig väldigt nöjd och hoppas att jag kan inspirera andra att göra samma sak.
Att jag finns på stan med budskapet om prostatacancer hoppas jag leder till att många gör  slag i saken och kollar sin prostata.
Ta vara på dagen det har jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0