RESULTAT

Resultatet för bössa 1 och 2 blev 2998:- Karlstads borna är ett generöst folk. Har varit ute med bössa 3 idag det blev några hundra till. Det är en bit till 10 000:- men det tror jag defenitivt på. Träffade en kille i min ålder som var väldigt intresserad. Han skulle definitift ta ett PSA KLOKT. Och så en yngre kvinna som själv haft bröstcancer och tarmcancer men kämpat och mår för tillfället bra. När hon la i en hundring i bössan och började säga fina ord om min insamling så brast det för andra gången på soltorget i Karlstad. Tårarna bara flödar det är en av biverkningarna jag är så fruktansvärt lättrörd. Men vad gör väl det jag skäms inte för att visa känslor.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0