BRA VECKA

Totalt sett en bra vecka, har kompletterat med en debattartikel till Expressen. Så här långt bara publisering i NWT(tack). Fått in lite pengar i bössan till forskning, eventuellt 2 nya medlemmar.
Lunchmötet med Landstings politiker gav mycket, det är viktigt med personliga möten. Har fått en hel del tips om hur jag kan driva kampen vidare.
Nu ska snart en av mina bästa kompisar ta sitt första PSA-prov efter en hel del tvekan. Ska bli intressant att höra hur han blir bemött när han fråga om provet. Om någon är informerad så är det han, som följt mig på nära håll.
 
Det glömde jag skrev till Året Runt,ICAkuriren och Hemmets Journal också. Året Runt nappade ska göra ett reportage om prostatacancer till våren, då skulle de höra av sig. Jag var och besökte reklamföretaget Vi Syns, har reklamskyltar i lycktstolpar i Karlstad,Kil,Arvika och Karlskoga. Blev väldigt positivt bemött, tror att det kan bli verklighet. Är i alla fall lovad ett svar.
Bilden till storbildskärmen har jag inte fått till än men den kommer.
 
Så jag ligger inte på latsidan man får inte ja jämt men väldigt många vill vara med.
Gör nu som min kompis ta ett PSA det är livsviktigt

Kommentarer
Postat av: Christina

Underbart att så många svarar ja. Året Runt gör säkert ett seriöst reportage, de brukar vara seriösa när de skriver om sjukdomar.
Ha en fin helg

Svar: Kul att du hör av dej på bloggen.Hårt arbete lönar sig
Ha det bra
Håkan Florin

2012-11-23 @ 20:35:05
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0