Det bästa jag gjort för kampen mot prostatacancer

Budskapen på min bil har setts av väldigt många. På cancerfondens facebook fick jag 336 gilla och på Blå Bandet - prostatacancer blev det otroliga 1525 gilla och 870 delningar så här långt. Där fortsätter det att öka sakta men säkert. Jag är väldigt stolt och tacksam men budskapet är det viktiga. Ha koll på prostatan, gör som jag ta ett PSA-prov(blodprov) det är LIVSVIKTIGT.
 
Lägger till en bild till. Hjälp till att sprida budskapet
Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Christina

Självklart hjälper jag till att sprida budskapet.
Ha en fin dag du också

Svar: Tack för kommentarenDet händer så mycket positivt nu. Alla vill hjälpa till. Har ställt en fråga till en VD för ett större företag. Vi ska höras veckan före jul. Det kanske blir årets julklapp
Ha det bra
Håkan Florin

2012-11-15 @ 15:04:52
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0