Facebook

Då var det åter en ledig dag. Börjar väl som vanligt någon timme med datorn för att leta efter nyheter i ämnet.
Vi blir sakta men säkert fler och fler som visar sig  i debatten, särskilt på facebook. PCF s facebook hade sist jag såg 179 gillningar, bra med tanke på att för några månader sen var det 2. Men det är för låg aktivitet.
Det är mer aktivitet på " vi som tycker att det blåa laget är lika viktigt som det rosa". Där är jag mest och delar nyheter som jag finner.
Idag får jag hämta mina vinter kläder från tryckeriet och i morgon har bilen fått nya kläder. Nu kan ingen undgå att förstå vad jag brinner för.
Forskningen går framåt, så jag hoppas att vi inom en snar framtid kan ha en vettig kontroll från samhällets sida.
Till dess får ni ha koll själva

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för den länken. Går framåt, 182 gillar. Som du säger alldeles för få.

2012-11-06 @ 09:13:12
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0