FÖRELÄSARE

Veckan började bra fick in en insändare i VF, då blev man glad. Men när jag sedan kom till min bil hade någon idiot krossat framrutan. Det måste vara en riktigt sjuk hjärna som ger sig på en bil som klart och tydligt jobbar för andra.
Men nu har det kommit en ny ruta på plats, så då glömmer vi det och går vidare.
Det händer så mycket annat som är positivt. Fick kontakt med en på MSB som var intresserad av att jag kom och berättade om prostatacancer. Så nu är det inbokat en föreläsning på tisdag.
Det blir starten på min kampanj att sprida budskapet, viktigt att ha koll på sin prostata.
TIDIG UPPTÄCKT=BOTANDE BEHANDLING
Hoppas fler företag nappar på det här.
SKÖT OM ER

Kommentarer
Postat av: Christina

Förfärligt att någon krossat rutan! Fattar inte hur människor tänker eller beter sig ibland.
Lycka till på föreläsningen!
Önskar dig en fin helg

Svar: Jag jobbar, och brottas med norrmän. Men nu är halva helgen gjord.Ha en fin helg du med
Håkan Florin

2012-12-01 @ 10:12:22
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0