BÖSSA NR 11

Det har varit en intensiv vecka, synnerligt mot slutet, tidnings intervju på torsdag. Sen jagade jag rätten att få använda symbolen Det Blå Bandet. Har fått en sponsor till att göra min bil som en informations sida.
Sen var riksförbundet dutiga har synts i riks media med vårat problem, både tidningar,radio och TV. Det är något stort på gång. Och inte minst Stockholm Open. Tack IF för ert engagemang 
Igår fick jag resultatet från Bössa nr 11 det var 1847:- Tack alla givare. Så nu är det totalt 15794:- (om banken räknat rätt den här gången) Så jag har inga fritidsproblem. Men vi behöver bli fler, så kom igen nu gubbar prata om problemet kan ju alla.
Ta Psa kan alla också göra, ha koll på er Gubbar det är viktigt
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0