BÖSSA NR 12

Då var bössa nr 12 inlämnad på banken. Fick resultat idag 1671:- så nu är det totalt 17465:-
Det kom mycket pengar i lördags många hade läst reportaget i Nya Wermlands tidningen på fredagen. Det var en alldeles fantastisk dag. Den lever jag länge på.
Fick lite mothugg på en insändare jag skrivit i Aftonbladets inkorg en dam vars far fått besked att han hade förhöjda psavärden och därför enligt dotttern haft en ständig oro att drabbas av cancer i 26år, vilket han aldrig fick han dog för att hjärtat inte orkade längre 87 år gammal. Så hon tyckte inte att vi skulle ha en allmän kontroll.
Jag bemötte henne idag för jag hävdar fortfarande att utan ett psa prov hade det inte gått bra för mig. Jag är befinitivt inte ensam om den åsikten, så jag känner mig trygg i mina uttalanden. Sen får en del svåra biverkningar och en del går helt skadeslösa ur det som jag. Hela spectrat imellan finns representerat.
Det går framåt för oss gubbar som vill att alla ska veta om problemet prostatacancer. Vi syns och hörs mer och mer, det är insändare eller reportage nästan varje vecka. Och forskarna jobbar hårt.
Känner att det är pågång, vi kommer att lyckas.
Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Christina

Tror mycket på det nya preparatet som är utvunnet ur idegran.
Som du säger, forskarna jobbar hårt och vi kämpar med att föra ut budskapet.

2012-11-06 @ 09:20:13
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0