MEDIA

I dag fick jag in en artikel i NWT det blev nr 6. Det betyder så mycket med publicitet inte för min egen skull utan för kampen mot prostatacancer. Det är fler och fler som skriver insändare och artiklar, jättebra gubbar. Om vi fortsätter så här kommer utvecklingen att gå framåt. Det måste den göra.
Det ringde en för mig okänd man från Göteborg för en stund sedan som läst artikeln på nätet. En utflyttad värmläning, sådant gör mig jätteglad och stärker mig i mitt arbete.
Såg på facebook att någon fått in en artikel i Expressen idag, måste köpa tidningen när jag kommer till karlstad.
Rubriken på min artikel sa allt. "Psa räddade mitt liv"
Så glöm inte att kolla er det är viktigt.
Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Bernt

Bra gjort unge man!!
Skönt med "unga killar" som kämpar för oss. Själv har jag inte din ork längre, men har ändå försökt göra en del tidigare.(Sen hösten 2010). Skriver lite då och då på bloggen om cancer även numera.
Hur får man tag på den fina keps du har på bilden i tidningen -"prostatalös"??
Ha en bra helg!
/Berntja

Svar: Tack för kommentaren Bernt. Det är tyvärr inte så många som kommenterar men jag ser ju att en hel del läser. Det finns ett stort intresse för frågan det märker jag framför allt när jag är ute med bössan. Idag, dagen efter artikeln i NWT kom det in mycket pengar. Kepsen är upptryckt av en kompis som kände en på ett tryckeri den finns bara i ett exemplarHa en fin helg själv
Håkan
Håkan Florin

2012-10-27 @ 14:47:54
URL: http://berntja.bloggo.nu/
Postat av: Rolf Salomonsson

HEJ.Håkan.varför jag gör reklam för cancern är för att jag hadde en vän fick det för 3 år sen sen har jag grannar det.sen för 6mån fick pappa det.Jag är fullt frisk.JAG SKA KÄMPA TILL ATT FÅ EN TV GALA FÖR PROSTACANCER SOM BRÖSTCANCER.Jag googlade på google ditt namn.och fick upp din blogg.tänkte fråga dig om jag får ta dina inlägg på din blogg och lägga på min blogg.och på facebook.Häls ROLF

Svar: Hej RolfAlla som jobbar för att synliggöra problemet prostatacancer är mina vänner. Du får gärna avvända det jag skriver. Jag står för varje ord det enklaste är väl att du länkar till min blogg. Jag är väldigt aktiv på Facebook skicka en vän förfrågan kan jag tipsa dej om grupper där det är aktivitet. Vi är några gubbar som jobbar hårt för det här.
Ha en bra dag
Håkan
Håkan Florin

2012-10-29 @ 21:49:39
URL: http://www.nattstad.se/Rolf.Salomonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0