BISHOP ARMS

Tack Bishop Arms för att jag fick ha en bössa på er bardisk. Den gav 756:-. Så nu är det uppe i 12386:- totalt.
Själv har jag inte kunnat vara ute så mycket med bössan har jobbat mycket. Men ska snart ha en vecka semester då ska det väl komma in några kronor.
Men jag har fått 3 nya fejan kompisar, och en ny vän för livet. Det är så kul när man möter fler som är villiga att delta i kampen.
Upptäckte att förbundet hade en facebooksida, när jag hittade den (fick en kommentar därifrån) var det 2 gilla. Nu är det 44 så det börjar hända saker.
Kenths grupp "vi som tycket att det blåa laget är lika viktigt som det rosa" är nu över 100 medlemmar. Där fick jag veta att det finns hjälp för de som får massiva urinläckage. Sahlgrenska gör ett ingrepp ams800 kallar de det.
Skulle träffat motor killar för en insamling i går men fick inställas pga sjukdom. Får bli en annan gång.
Fick mina 2 första t-shirts med loggan "kamp mot prostatacancer" kläderna jag bär väcker uppmärksamhet. Det är bra. Jag går runt som en levande reklampelare. Men det är ju meningen, syns du inte så finns du inte.
Slut för idag. Kampen går framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0