Vi har mycket att lära

Tänk vad tjejerna är duktiga med sin rosabandet kampanj. När jag fyllde på Kellogs K-Special på jobbet idag var det rosa band på förpackningen. Jag tycker dom är jätte duktiga, och vi har lång väg att vandra innan vi är på samma nivå.
Börjar vi inte prata och engagera oss så tror jag att det blir svårt. PCF har en facebook sida där man kan ha åsikter.
Det är 90 som gillar sidan, VAR ÄR DE 74910 andra som har sjukdommen????
Men vill inte alla hjälpa till så fortsätter väl vi som vill, men det skulle bli mer kraft om vi vore fler.
Jag skäms då inte för att jag fick cancer och tänker fortsätta som jag gör. Tyvärr måste jag jobba heltid ca 5 år till, men sen ska jag köra hårt så länge jag får vara frisk.
Hoppas det blir fler och kraftfullare manifestationer nästa september. Men jag kör kampen 365 dagar om året. Alla ser reklamen jag bär när jag är ute.
Jacka , t-shirt med samma budskap
Ha det bra och kom ut ur garderoberna och hjälp till och för er som inte har koll ta ett psa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0