BÖSSA NR 17 RÄKNAD

Kommer att nå målet 30 000:- på ett år. Bössa nr 17 innehöll 1368:- så nu är det totalt 28 771:-
Det är fantastiska summor bara från privatpersoner i Karlstad. Bössa nr 18 börjar fyllas. Fick ett reportage om mitt år på stan i Värmlands Folkblad och även i metro Värmland. Bra dag.
Vad gäller bakslaget med mätbart psa efter 2 år så lägger jag det till min meritförteckning nu vet jag hur det känns.
JOBBIGT Men det gör att kampviljan stärks ännu mer. Jag har sagt att jag jobbar för andra och särskilt nästa generation men nu gäller det ju helt plötsligt även mig själv. Kanske blev jag upptäckt lite försent det får ju provsvaret om 3 månader utvisa. Men nu vet jag hur en sådan situation känns. Det kan va bra att ha i bagaget ingen ont som inte har något gott med sig.
Nu ska jag jaga våra beslutsfattare med blåslampa. Vi har rätt till ALL VÅRD SOM FINNS. Nu får det vara slut på snacket om lönsamhet det är våra liv de spelar med.
Till TLV vill jag bara säga DÖDSSTRAFFET ÄR AV SKAFFAT I SVERIGE SEDAN LÄNGE.
Kom nu ut ur garderoberna och kräv er rättigheter alla drabbade(skriver inte gubbar för vi är ju nästan mitt i livet)
Om alla gör sin röst hörd så får vi våra rättigheter. Läkemedel som ger hjälp vid sviktande erection ska självklart ingå i högkostnadsskyddet. Lika självklart ska läkemedel som förlänger livet och ger bättre livs kvalitet ingå det får inte var en lönsamhetsfråga.
Vi har jobbat och betalat skatt (jag betalar skatt fortfarande och det gör alla som har pension också) ett helt liv då har vi rätt till den vård som finns.
Nu var jag lite arg blir det ibland. Väldigt ofta när de fattar okloka beslut. Om vi fick en allmän kontroll skulle det sparas en massa pengar men de som bestämmer tänker så kortsiktit.
Ha en bra dag där ute och kämpa på var ni än befinner er på spelplanen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0