JULAFTON

Det här är väl inte en av mina favorit dagar, men allt kan ju inte vara perfekt. Vill i alla fall önska alla som följer min blogg en riktigt GOD JUL
Det bästa med den här julen är att jag känner mig stark och frisk. Är ute och går långa promenader och känner en stor tacksamhet att jag genomgått både operation och strålning utan biverkningar. Det är nog högsta vinsten det. Om 3 månader vet jag om sista behandlingen tog död på cancern, det borde den ha gjort.
Oavsett hur det går med det ska jag fortsätta med KAMPEN MOT PROSTATACANCERN. Om det nu är så väl att jag inte behöver slåss för egen del så ska jag göra det för alla andra. Framför allt för barn och barnbarn, det kan du också göra. Bli medlem i våra föreningar så att vår röst blir starkare gentemot vården och myndigheter. Man behöver inte vara drabbad för att vara medlem, det räcker med att tycka att det vi gör är bra.
Här i Värmland kan man enkelt bli medlem på vår hemsida www.prolivwermlandia.se
För er som blivit drabbade riktar jag en uppmaning VÅGA PRATA OM DET, det hjälper andra.
För er som inte är drabbade än HA KOLL PÅ PROSTATAN det är livsviktigt, man har ofta inga symptom medans det är en botbar sjukdom
 

Kommentarer
Postat av: Stig Falk

God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!
Stig Falk

Svar: Detsamma till dej. Hoppas allt går braHåkan
Håkan Florin

2013-12-24 @ 08:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0