SLUTSPURT

Som jag har längtat. Äntligen ligger sista veckan framför mig och de 3 sista behandlingarna. Än har jag inte fått några svåra biverkningar, det som varit är en stor trötthet. Men det kan jag leva med hoppas nu att jag står emot de sista doserna också.
Sen bliv det en spännande väntan för att se om projektet KILL THE CANCER har lyckats.
Får ju träffa en läkare på tisdag då gäller det att ställa alla frågor så man slipper gå och fundera. Det vore ju fantastiskt om jag klarade både operation och strålning utan biverkningar. Så här långt har det gått bra, till och med lille man fungerar, och den här gången snattade de inget på längden. Tur det. Jag tål inte mer där.
Jag får väl fortsätta att uppmana alla att gå med i våra föreningar i Värmland går det enkelt via vår hemsida www.prolivwermlandia.se  Gör det för era barn och barnbarns skull
 

Kommentarer
Postat av: Hans Bäckfalk

Du håller på att gå i mål. efter ett lopp 10 000 meter eller mer blir man sliten! Kom igen kompis det här klarar vi!

Svar: Absolut. Nu är det bara 2 gånger kvar sen ska det repareras
Håkan Florin

2013-12-09 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0